Zerdaa hic uzulme kuzum… Allah in izniyle hic bir seycik olmaz destekli oturtmaya devam et… benim oglum 8 bucuk aylikken oturdu… hatta o zaman a kadar destekli oturmayi bile kabul etmiyor poposunj kaydiriyordu hemen… bende korkmustum baya.. oturmuyor, yuruteci kullanmiyor, emeklemiyordu… ki her bebek emeklemeyebilir… arastirdim 9. Aya kadar yapmazsa ondan sonra dr a girmen gerekiyormus… dedim artik randevu alalim olmazsa… tam 8 bucuk aylikken 1 haftanin icinde once emekledi sonra oturdu sonrada yuruteci kullandi.. hatta emeklemeyi iyice ogrenince yurutece binmek istemedi o yuzden 2-3 ay anca bindi… kaslarinin hazir olmasi gerekiyor ve kendini hazir hissetmesi gerekiyor.. hic endiselenme.. hatta bunlari pespese sıraladı boyle aglamistim her birinde… sen sık sık destekli otur.. birde tavsiye bi sure destekli oturtukdan sonra yere oturtve onune ilgisini cekecek bi seyler koy arada dene yani hic anlamayacaksin bile nasil oldugunu.. icin rahat etmezse bir gotur dr a ama bence gerek yok… uzulme 🧡🤎