Annisss çok kötü
şeyler yaşadım benm de paikolojim bozuldu çocuğum kucağımdayken dayak bile yedim ben üzülürken görmeain diye çizgi film açtım şuan son kez deniyoruz wşimle . Çocuğumuza nekdr zarar verdik bende yıprandım tabi
şuan tek düşüncem onun Zihinsel gelişimine ne gerekiyorsa yapmak .