Arkadaşlar bir kaç gün önce post açmıltım çocuğum çok çizgi film izlettim ev içi eşimle kavgalarımız vardı boşanma noktasındaydık. Oğlum 19 aylık hiç kelimesi yokdu çocuk doktoru bir kaç ay daha bekleyin yoksa paikoloğa getirin demişti. Bir kaç gündür bir iki kez ağlarken anne dedi baba gel demeye başladı ama mesela elinde mesela bişey varsa ver diyorum veriyor al diyorum alıyor gel diyorum geliyor bazı taklitleri yapıyor ama mesela elimdekini al mesela annaneye götür diyorum anlamıyor yada yerde top var al bana ver diyorum anlamıyor napmam lazım bu komutları nasıl öğretirirm?