Thesra OlgaArslan he o yüzden anladım canım bizim planlıydı ya 6 ay öncesinden plan proje yapmıştım 😂
Asli91 1prensesannesi doğum yaptığınız hastanede sistemde kayıtlı olması lazım. Kızımı 4.ay kontrolüne götürdüğümde nasıl öğreniriz diye sordum. Sistemimizde kayıtlı dedi kartınıda verdiler.
1prensesannesi Asli91 zaten doğum yaptığım hastanede kan grubuna bakıldı pozitif ama ne olduğu belli değil dediler bilemiyorum🤔
Pinkmoms Elifnazinannesi bizde şaşırdık ama oluyormus 🤷♀️ Hatta bebeğim sürekli emzirdiğim halde sarılık oldu açıklama olarak doktor doğduğu an kan grubu değişen bebekler oluyor dedi mutlaka sık emzirmende geçiriyor demişti 🤔😄