Herkezin farklı oluyor galiba.İlk gün sırt üstü güzeldi taaa ki ayağa kalkıp yürümem gerekene kadar çok büyük bir yanma😞😞her adım atışta yeniden kesilip gibi.İkinci gün daha iyi.Üçğncü gün eve geldim.Markete gittim.Eşimle ben hiç yatmadım.Uzanıp kalkınca on beş gün falan acı olmuştu baya.Kalkmak zor oluodu.Şuan 9 ay geçti çok uzak günlemriş gibi geliyor.Genel olarak sırt üstğ ve sağ tarafa yatıyordum hala daha öyle.Sola yatmakdan bıkmıştım🤣🤣🤣