acimavi BuseEymen ben 4-5 gün sonra başlamıştım yan yatmaya ama kollarımla destekleyerek karnıma hiç yük bindirmeden
duru_20 KubrAlininAnnesi0345 hahah sorma valla 😅 uykular haram oldu 🙈 ben ki saatlerce günlerce uyuyabilen ben sabahlara kadar ayaktayım günlerdir performansıma şaşırıyorum 🙃
KubrAlininAnnesi0345 duru_20 saat 2 buçuk gibi bi uyandı saat 6 buçuk olsu 1 aylık bebe daha uyanık.. uykuyu bende çok severdim ama hayal oldu 🤣🤣
Aayyssnnrr Ben 5.gun yan yatmaya başlamıştım sezeryan la oldu bebeğim ama ben hiç sezeryan olmuş gibi değildim hemen ayaklanıp cabuk toparlamıştım
Tazeanne060620 Benim yatmamda sıkıntı olmadi dogumda sonra 1 hafta dikisler biraz kasti gibi oldu sonra hic zorlanmadim zorlanmam gectikten sonra sirt ustu yuz ustu yan her turlu yattim cok sukur 6 sinda 3 aylik olcak oglusum 😍saglikla buyutsun insallah herkes🌸🌸
KubrAlininAnnesi0345 bjkesra1903 bugün denedim yok yatamadım korkudan mi bilmiyorum psikolojik olarak mi sanki acıyacak dikişler açılcak gibi hissettim en azından 3 4 ay bekleyeyim
bjkesra1903 BuseEymen 2-3 haftayı buldu ben sırtüstü uykuya dalamayan bir insanım hep yan yantmayı denedim ama hep sızladı O yüzden geri sırtüstü yatıp uyuyup kalıyordum 😣
bjkesra1903 KubrAlininAnnesi0345 bence de önemli olan vücudunun hazır olması kesinlikle zorlama gerçekten 🙏🏻
KubrAlininAnnesi0345 bjkesra1903 aynen gerçekten bugün denedim yatamadım sanki açıyor muş gibi hissediyor insan öncelikle bunu beynime yer etmem lazım
bjkesra1903 KubrAlininAnnesi0345 ya bazen yaralar geç kapanır sonuçta her bünye Farklı canım benim 4 ay oldu hala pantolonlar canımı acıtıyor daha çok lastikli bel alıyorum bile bile canımızı acıtmayalım
KubrAlininAnnesi0345 bjkesra1903 çok haklısınız riske atamamak lazım gerçekten..ilk sezeryan da enfeksiyon kapmıştı doktor hatasıydı..simdi ki sezeryan da çok korkmustum yine aynı olacak diye o yüzden belki de tedbirli davranıyorum..
bjkesra1903 KubrAlininAnnesi0345 yaaa Tedbirli olmanızda çok haklısınız bi de enfeksiyon durumu yaşamışsınız şimdi daha temkinli davranıyor insan ister istemez en güzeli ama öyle olması
KubrAlininAnnesi0345 bjkesra1903 öyle tabiki bakalım yarında kontrolüm var 1 ay sonra ilk kez inşallah bi sıkıntı çıkmazallahın iziniyle gerçekten bıçak yarısı başka birseye benzemiyor
Eren20 KubrAlininAnnesi0345 ben 2 ay sonra yattım çok korktum ağrım olur diye şimdi 4 ay oldu amuda bile kalkıyorum 🤣