Hamileliğimde 10 kilo aldım hepsini verdim, ama hamile kalmadan öncede şişmandım bence 1.60 bıya 73 kilo 😬 şu an 42 günlük bebeğim var ve benşm de sütüm az korkuyorum bi diyete başlayamıyorum almamak iyidir diyip mevcut kiloyu korumaya çalışıyorum. Nacizane tavsiyem öyle detox sularına , 8 den sonra yemek yememeğe başlamayın çünkü hamililelikten önce diyetisyen e gidiyordum emziren arkadaşımla birlikte ona hep sen bunları içemezsin diyordu (detox suyu , aralıklı oruç tarzında diyeti flan) ama ekmeği ve pilavı flan biraz azaltabilirsiniz. Tatlıyı da ben mesela tahin helvası süt yapıyor diyorlar diye gece yatmadan önce 1 yemek kaşığı tahin yiyiyorum, helva yemektense . Bence biraz daha bekleyin diyet için ama sağlıklı şeylere yönelerek. Kendim yöneliyor muyum ? Hayır😂 ama tarlı yediğimde pis boğazlık tan yediğimi süt yapar diye yemediğiimi biliyorum artık😂