Bng dün aynı postu ben de açtım canım , benim de oğlum 5ay 21 günlük , 6 aylık olmak üzereyiz , 6.ay bitiminde ek gıdaya başlayacağım ve diyetisyen kontrolüne gireceğim ama korkuyorum sütümden , ama çok da şiştim doğuma girdiğim kilonun bile çok üzerindeyim maalesef