Kaanefe_ canım sakin ol canini skma benim bebegimin 8.5 idi sonra 12 ye çıktı ben bidaha götürmedim hastaneye malum pandemiden dolayı doktor bana 2 saate bir emzir geçer dedi ama ben her saat başı uyanıp emzirdim üzerine sarı bir eşarp örtüyorum bide altın taktım boynuna inşaAllah geçer sen sürekli emzir ilerlemesin uyuyor olsa bile kaldır emzir ben öyle yaptım çok şükür şuan hafif gözlerinde var oda 40 çıkınca gećer diyorlar aşırır ilerlediģi zaman bebek hiç uyanmazmış ve emmek istemezmiş o yüzden sık sık emzir geçer Allah’ın izniyle bide sade sodanın asitini kaçır ılısın yüzünü onunla sil 1 çay kaşığıda arara içir kendinde ılık sekilde iç