Kaanefe_ canım benim bebeğimin 4 günlükken sarılık değeri 17 çıktı. Fototerapi için içeri almamız lazım hemen dediler. O gün yatırmadm. Eve geldik işte, bebeğin ağzından memeyi hiç çekmedim. O sıra sütüm şimdikinden az olduğu için mamayla da destekledim. Geceleri neredeyse hiç uyumadım her yarım saatte bir ağzına zorla meme verdm. Sarılık sürekli uyku yapıyordu zorla uyandırıp veriyordum birde yattığımız odanın beyaz florasanını hep açık bıraktık. 2 gün sonra, yani bebeğim 6 günlükken yeniden baktırdık değeri 11 çıktı. Doktor dedi ki artık sarılık baktırmana gerek yok. Bir daha baktırmadık ama en son gözleri ak oldu. Çok çok emzir. Mutlaka uyandır ve besle. Sütün yetmediği yerde mutlaka mamayla destekle. Yakın zamanda geçer inşallah Rabbim anneli babalı büyütsün 🌺