Aksumervenur Aylinuraz bacağından vuruyorlar herhangi bi yan etkisi olmadı benim kızımda Allah’a şükür, inşallah sizde de olmaz
NilsMomm Aylinuraz biz de ayın 22sinde olduk.bacaktan vuruluyo ama ağlatan bir aşı değil dedi hemşire ki cidden ağlamadi hiç.yan etkisi de çok olan bı aşı değil belki biraz ateş ve huysuzluk.bizde onlar da olmadi
Aylinuraz glbgci biz vurulduk çok huzursuz ilk saatlerde çok ağladı 😔 1 saat önce uyudu anca sizin nasıl geçti