Mkelebek Elifoyku canim bizim doktorumuz kulagina su girsin kapatma kiri cikmaz demisti bizde kapatmiyoruz artij
Sumeyyelan selamas bende öğlen uykusuna yatırıyorum yaptırıp ama gecede evet çok rahat uyuyorlar her türlü olur mışıl mışıl uyusun bebişlerimiz
Tubasubasi Hergün mutlaka yıkıyorum,hem rahat etmesi için,hemde pişik olmaması için.banyo sonrası uykuya dalması daha kolay olduğundan,genelde akşama doğru yıkayıp yatırıyorum.bu arada 5,5 aylığız ☺️
Mkelebek Elifoyku hadi yaa.kac aylikti bebis niye boyle farkli farkli konusuyolar hangisi dogru acaba
Humi Elifoyku Elifoyku bebeklerin kulaklari yetiskinler gibi degil su kacmiyor kacamazmis. 3 ayri doktora danistik hepsi aynisini soyledi
deryardakayra selamas evet çok hoşuna gidiyor yıkanmak çok da rahatlıyor her akşam zevkle yıkarım tombişimi 😍😍