Madame 1Dost merhaba ben mi magazasindan aldım internetten alınca garanti kapsamında olmuyormus. Magaxada da 200 TL farkediyordu zaten sorun olmadı. Mi vacuum mop pro kullaniyorum aşırı memnunum çekiminden de, mopundan da tavsiye ederim 👍
melcay 1Dost modelini tam bilmiorum ama yandan fırçalı, moplu, üstünde nokta kamerası var. Çok memnunum iyi ki almışız. Eşim 2500₺ e almış. Uygulama üzerinden kontrol ediyorum ben. Eşim telefonuma uygulamayı kendi kurduğu için zor mu kurması bilemiyorum.
melcay 1Dost hayır uygulama çalıştırıp durdurmak için. İlk çalıştırdığınızda evin haritasını çıkarıp kayıt ediyor hafızasına. Sonra kendisi her gün o harita ile evi süpürüyo
Kelebe34 Robot süpürgesi olan hanımlar birşey sormak istiyorum yerleri silerken halıyı kaldırıyormusunuz bir sorum daha üç buçuk yaşında bir oğlum var alınca onu kendine oyuncak eder de bozar die korkuyorum çünkü çok yaramaz 🤣 sizde çoçukla ilgili durumlar ne?
serinserin Kelebe34 ben de aynı mantıktaydım😂 Dyson aldım o yüzden bir de kapı arkasına dar yerlere falan da giremez robot o yüzden Dyson aldım
Newmommy 1Dost ben Trendyol dan aldım üç ay önce gayet memnunum bir sıkıntımız yok çok şükür ama indirim varken alabiliyorsanız üst modelini alın derim
Newmommy 1Dost ev ufaksa yetebilir belki ama üst modellerin çekim gücü görüş alanı daha kuvvetli oluyor bende düşünüyordum araştırınca mop pro aldım aldığımda fiyatlar daha yüksekti keşke bekleyip roborock alsaydım çekiyor mesela ama tabii yaptığımız süpürge gibi olmuyor dip köşe kalıyor
Bsrsgt 1Dost ağustos kampanyasından trendyoldan aldım. Kullanılmış ürün geldi. Trendyolda yazdım hemen açtıktan 20 dakika sonra. Garantiye gönderin oradan gelen raporla iade aliriz dediler saçmalığa bak. Sonra fatura üzerinden hangi mağazadan aldığıma baktım,mail attım hemen aradılar ertesi günde yenisini yolladılar. Mağaza önemli malının arkasında duran bir yer olmalı.