Yaa kiyamam gececek🥰 Buram buram lohusasin simdi az zaman gecsin nasil guleceksin bu haline. Ben kizimin ilk altini degistirdigimde kalbim gum gumdu sanki zarar verecekmisim gibi paniktim. Hele ustunu degistirmek aman Allah’im tutmaya korkardim. İlk iki bucuk ay hic tek yikayamadim. Sonra virus patladi basbasa kaldik bana bir ozguven geldi esim olmadan tek yikadim. Bebegine en iyi sen bakar onun dilindem en iyi sen anlarsin onun en sevdigi guvendigi de sensin. Sen de kendine guven siz cok iyi bir ikili olacaksiniz az sabir🌸