Nurtenn bilmiyorum belki bu dogım yaptım hasta ile alakalı günde üç kez hemşireler gelip karnıma çok sert bir şekilde bastırdılar ve bir bez ile karnımı sıkı sıkı sardılar (sezeryan göbeği kalmasın diye yapıyoruz dediler ) bende doğumumun üçüncü günü sezeryan yerime bir tülbent sararak korse kullanmaya başladım bebeğim 7 aylık hala kullanıyorum göbeğim hiç yok dümdüz çok şükür 🙏