[silindi] Nurtenn Ilk doktor kontrolune gittiginizde doktorunuz soyluyor, soylemezse de siz sorun. Dikislerinizin durumu vs kontrollerinize gore doktorunuz en dogru zamani soyler. Herkeste farkli iyilesme gozlendigi icin doktora sormadan korse kullanmayin bence
Ley-la Nurtenn bana doktor Hemen takabilirniz dedi taktım 2hafta oldu zaten Karnım indi baya ama bol gelmeye başladı instagramda bi sitede. Kanpanya var Yarın bitiyomuş ordan daha küçüğünü almayı düşünüyorum
Nurtenn [silindi] 3 ay önce doğum yaptım 40 ım çıkınca kontrole gittim iç ve dış dikişler gayet iyi dedi gittiğim zamanda sormayı unuttum 🤦♀️ haklısınız artık oğlumu aylık kontrolüne götürdüğümde uğrar sorarım
Nurtenn Ley-la benimde tek karnım kaldı 3 ay oldu doğum yapalı çevremde sorduğum kişilerde hemen kullananda var 40 ı çıktıktan sonra kullanmaya başlayanda bende kontrole gittiğim zaman doktora sormayı unuttum tereddütte kaldım olmazsa tekrar bi doktora sorarım
Kturna Ley-la hangi korseli kullanıyorsunuz Ben çırtçırtlı medikal korse almıştım o mu işe yaradı yoksa zaten inecekmiydi bilmiyorum ama işe yaradı
Alper Ben hiç korse takamadım çok ağrım vardı şu an yedi aylığız ve kilom da yok ama göbeyim öyle kaldı taksam faydası olurmu
Efedefnemom Doğumdan sonraki gün sordum doktoruma hemen tak dedi biz kanser hastalarına ogün taktırıyoruz korseyi hiç bir zararı Yok hatta çarşaf sardır dedi anneme tarif etti korse esniyor çarşaf esnemiyor dedi doktorum da çok iyidir .. ama ben takamadım sezeryanım sorunlu oldu baya uzun sürdü kanama durmadığı için diren takıldı direnin yeri dikiş yerinden daha çok ağrıdı oyüzden sonradan sardım
DFM Bana 1 hafta sonra gittiğimde yumuşak korse kullanabilirsin dedi. Kırkın çıkınca gelceksin dedi. Bakalım sorucam gidince sert korseye geçebilir miyim 😂
Ley-la Kturna bende medikalcikerden almışdım cırt cırtlı ama artık olmuyor yeni sipariş verdim internetten gelecek inşallah işe yarar
Kturna Alper 40 tl ye almıştım İnternetten şah uygunlarını da gördüm Ama çok paralar vermediğim için memnunum Toparlamaya yardımcı sadece sarmaya ortadan kaldırması imkansız bi korsenin
Ley-la Kturna yok instagram da biyer vardı kanpanya vardı 10 ocağ kadar ordan sipariş ettim böle önden 3ayarlı bel kavisi olan korseler varya latex. Diyolar. Ondan sipariş verdim bir hafta oldu korse takmıyorum bian önce takmam lazım
Nurtenn [bilinmeyen] ben doğum yapalı 3 ay oldu 40 muaynesine gittiğimde sormayı unuttum çok şükür sezeryan yerinde bi sıkıntım yok artık oğlumu aylık kontrole götürdüğümde yanına uğrar sorarım teşekkür ederim cevabınız için 🙏🏼
Nurtenn ZuZu97 bende 3 ay oldu doğum yapalı ilk zamanlar bende düşünmüyodum karnım gider diye ama biraz kaldı onun için kullanmayı düşünüyorum doktorumdanda bilgi alıcam senin karnın tamamen gitti mi yoksa daha var mı 😬
ZuZu97 Nurtenn benim karnım 10 gün içinde tamamen gitti ama şimdi tekrar hamileyim bakalım bu seferde böyle kolay olsa iyi😄😄