Ya yorgunluktan falan heralde. Normalde çıt denilince uyanan ben uykum hafiftir bebekten sonra nna nasıl ağırlaştı uykum. Annem 2.5 ay kaldı yanımda. Alarmı duymadığım oluyordu annem uyandıryodu beni vakti geldi emzir diye. Şimdi ara ara yine oluyor. Alarmı kapadığım bile oluyor ama büyüdü şimdi şükür 7.5 aylık. Acıksa kendi de ağlıyor ama uyanıyor ozaman uykuya dalamuyor geri. Mümkün olduğuca o uyanmadan emziriyorum