Nilinannesiii antibiyotik igne bende kullaniyordum ilactan olacagini sanmiyorum.Bi kac kez bende de oldu alarm kuruyorum kapatip uyumaya devam ediyordum sonra bi anda uyaniordum bakiordum ki saat gecmis cok üzülüyordum.Bi kere de eşime dedim şu saatte beni kaldır die tamam dedi neyse beni kaldırıyor süt saati geldi uyan die verdim sütü diyorum nie uyandiriorsun beni die nasil kiziyorum eşime,eşimde hayir vermedin uyan hadi diyor ofluyorum pufluyorum niye anlamiorsun verdim benden iyi mi bilcen diorm eşim israrla uyandirdi beni kendime geldim süt verdin mi dedi yoo vermedim rüya görüyordum dedim 😂 eşim uyuyana kadar o kaldırıyor gece de alarm kuruyorum tedirgin yatiyorum ya duymazsam ac kalır kızım die simdi artik duyuyorum alarmları.Alarm sesini cok açın siz duymazsaniz illa ki eşiniz duyar .