Bebeğim şu an 8 buçuk aylık 7 aylıkken atlattım doğduğunda başladı bizimki 7 ay sürdü . Gaviscon kullandım geçmedi ben kullandım yine geçmedi sütümden . Büyüdükçe geçeceğini söyledi doktorlar . O sıralarda Orjinal kehribar aldım onu taktıjtan 1 hafta sonra azaldığını gördüm 15 günde tamamen kesildi .