Merhaba. Oğlum 4. Aydan beri kusuyor. Reflü dediler hiçbir şeye alerjisi yok. 1 yaşına girdi hala kusması devam ediyor. Çoğunda yemek yerken ogurerek kusuyor. Bir kere ogurdu mu içindeki herşeyi çıkartıyor zaten. Çok yoruldum üzülmekten endoskopi yaptırmalı mıyım aynı durumda olan var mı? Her şeyine bakıldı idrar yolu enfeksiyonu vs. 2 aydır düzelmişti şimdi tekrar başladı. Gaviscon mottillum falan da kullandik biraz azalttı ama hala devam ediyor.