As1ioz Yelda01 bizdeki akıl zaten sana agır gelir ole bi niyetim yok kocaya kaynanaya laf soleyemeyen burda alıyor solugu baslıyo. Klavye delikanlılıgına
Beyzagok Gulsum_01 ben de baslacagim ek gıdaya merak ediyorum konu her ne kadar sapmış olsa da birileri cevap verir umarım 😅 bir de gün de kaç öğün verilmeli ölçü ne olmalı onu da merak ediyorum
anne15 Beyzagok yeni baslayınca sebze ile baslamak önerilen. 3 gün kuralı ilk gün bir cay kasıgı ikinci gün bir tatlı kasıgı üçüncü gün bir yemek kasıgı günde bir öğün ve acken ve uykusuz değilken keyfi yerindeyken
tuananilmoms Beyzagok 3 gün kuralıyl 3 öğün ilk gün çay kaşığı kadar 2.gün tatlı kaşığı 3.gün çorba kaşığı☺️
tatlicianne Yelda01 karışmak gibi görmeyin ama tuz şeker böbrekleri için çok ağır. Bebişinizi rahatsız edebilir.ilerdeki hastalıkları tetikliyor en azından tuzsuz baharatsız pişirip kendinize sonra ekleseniz 🌸
Yelda01 tatlicianne tabikide tuzlu acılı eskili yapmıyorum sadece başlayıp blendirdan geçirmiyorum yani normal yapıyorum. Ununu kavuruyorum soğanı kavuruyorum asama aşama yapıyorum haşlayıp blendirdan geçirip vermiyorum mesela ıspanak çorbası yaptım bugün tabikide tuz yok fakat önce soğanı kavurdum zeytinyagda sonra bir tane patates havuc kavurdum su ekledim pişti o şekilde yani cok bilmiş hanfendi canımı sıktı ondan bu şekilde konuştum kimse bebeğinin kötülüğünü istemez onun tırnağı kırılsa benim canım acır .. ama o hanfendi ben heeseyi biliyorum der gibi konuştu tabikide altta kalmam😊
Beyzagok anne15 anladım bana kalsa doyurana kadar verecektim sadece tadım yapıyoruz yani 😊 teşekkür ederim 🌺
tuananilmoms Gulsum_01 buharda yada haşlayarak 3 gün olmak üzere günde 3 öğün sebze meyve dene canım biz mesela önce sebzelere başladık sonrada meyvelere geçeceğiz ilk olarakta yoğurt verdim, havuç kabak tatlı yada normal patates semizotu ıspanak brokoli vs vs☺️
anne15 tuananilmoms semizotu ve ıspanak ileriki ayda değil mi ? ek gıda listesi vAr elimde ek gıda sayfası da paylAşmışlardı facebookta. Damagına vs yapışır kurtaramazsa diye düşündüğümden vermedim kabak havuc patates verdim sebze
tatlicianne Yelda01 🥰 tabi ki herşey yemeli ayına uygun alerjen olmayan ama tuz ve şekere çok karşıyım 🙈🤭 kendi yemeklerimizin suyundan daha 2-3 aylıkken veriyorlar hayret ediyorum 🙄
yagizveannesi Yelda01 keşke çok bilmiş demek yerine bu açıklamayı bana yapsaydınız daha güzel konuşmuş olurduk birbirimizi kırmamış olurduk tuz kullanmıyorum demek çok zor olmamalı altta kalmayın tabiki ama doğru cevap vermek yerine başka şeyler tercih ediyorsunuz…. Tabiki hiçbir anne evladının kötü olmasını istemez ben size kötülük yapıyosunuz yazmadım zaten geriye dönüp okursanız görürsünüz şuan onlar için ağır tercih etmeyince dedim çok bilmiş dediniz halada sonrasında bana 2.kez şimdi çok bilmiş gelir demişsiniz ayıp ya
NaimeYilmaz Yelda01 Ispanakta nitrat mevcut. Kan zehirlenmesine yol açabilir. Bu nedenle 8.aydan önce verilmemeli. O da minimum ölçü ile başlanmalı. 1-2 yaprak gibi. Bilginiz olsun.
anne15 Beyzagok aynen 😂 havucu sevdi yiyo diye verdim öylede kakasında oldugu gibi cıktı korktum alerji diye dr abartmadan verelim dedi 🙈😂😂😂
Beyzagok Beyzagok @anne15 peki meyveye ne zaman başlıyoruz? Meyve için apartlar var ya ondan aldım sabırsızlanıyorum kullanmak için 🤭
tuananilmoms Beyzagok mesela 3-5 sebze denedin sonra meyveye geç , bazıları bi sebze bi meyve deniyor doktorumuz bize önce sebzeleri tattır demişti☺️
anne15 Beyzagok cam rende kullandım meyve ve sebzede. Su an yaz ayında verilebilen sebzeler bitince meyveye gecebilirsiniz
NaimeYilmaz Yelda01 5,5 aylık olduğunu görmüştüm yorumda. Malum çok küçükler, midede yararlı ve zararlı besinleri gerektiği gibi öğütecek gelişime sahip değiller. Bu nedenle yazma sorumluluğu hissettim.
As1ioz NaimeYilmaz konu admin olunca r yaptı tabi üstteki tersledigi herkes aynı seyi soyledi ama o saldırmayı tercih etti olsun burası birazda rahatlama platformu