Sidal bende korktum bundan çok şükür gece sabah sorunsuz emdi sanırım sadece korktu damak düşmesinde memeyi kavrayamama emerken süt akıtma var çok şükür ikisinde yok bizde emerken ağladığı için ağzındaki süt akmış meğerse sabah emerken sıkıntısız emdi