6.5 aylık kızım var sabah emerken ikimizde uyuyakalmisiz birden meme ağzından cok diye çıkınca öyle bir agladiki canı yandı sandım ya da yandı bilmiyorum akşama kadar beni emmedi tam ağzına aliyo emecekken çeviriyo kafasını akşam artık beraber duşa girdik falan tekrar verdim başta istemedi sonra aldı baya emdi problem yoktu düzeldi sandım az önce tekrar verdim istemedi ama sonra aldı bu sefer emerken yine canı acidiginda ağladığı gibi ağladı nolmus olabilir damagi falan mı dustu damak düşmesi emerken acı yaparmi nolmus olabilir gece de aynı olursa yarın doktora goturcem ama düşünmekten mahvoldum