Seydafra MutluMommy annede ki tiroid uzayan sarılığa sebep oluyor da ondan sordum bebekte olunca ne oluyor bilmiyorum ama
MutluMommy Seydafra bende troid falan yoktur aslında sarılığımız geçti bizim çok şükür 15 günlüğüz ama trioid ilacı veriyorum bebeğime 3 yaşına kadar kontrol altında olması gerekiyormuş
sinemin Fatmaa0807 ona mı uzamış diyorlar biz şuan 1 ay 14 günlüğüz 12 ve uzamış sarılık demediler uzamış sarılık dememiz için 14-15 olmalı öyle kan idrar almalıyız dediler 🤔 neye göre anlıyorlar acaba
Fatmaa0807 sinemin bilmiyorum canım bizim gözlerdeki sarılık geçmeyince doktorumuz tahlil yaptı anne sütü sarığı korkmana gerek yok dedi Şuan ne durumda bilmiyorum gene bi sarılık değerine baktırmaya götürücem sende bi tahlil yaptır istersen