Fatmaa0807 gece kesinlikle emzirmen lazım bunun tek çaresi anne sütü,doktor nasıl der uyandırmayın diye??ben gerçekten anlamıyorum artık bazı doktorları:(canım sen fırsat buldukça emzir,geçmezse tehlikeli,ayrıca anne sütünü arttırıcı hormonlar en çok gece işler duymadınız mi?benim oğlumda gecikmiş sarılığı vardı,emzirirdim uyurdu,üstüne 1saate en geç sağardım(gece yaptım bunları) önümde sıcak rezene çayı ve hoşaf ve su,bi içer bi sağardım,sağdığımıda uykusunda uyurken dürte dürte biberonla verirdim,buna rağmen 2 ayda geçti..birde günde 5dk kafası hariç güneş ışığı iyi geliyormuş okumuştum,ama çok dikkat edin bebeği yakmayın sakın,birde gece büyük kızımın ders çalışma lambasının ampulünü maviye boyadık ,geceleri tepesinden(6-7 karış yukarıdan) mavi ışık açıyorduk..Buda iyi gelmişti bence.Çok geçmiş olsun…