Çaresizce okuduğum yazılar geldi aklıma bir iç çektim bebeğimin doğduğu günden itibaren acı içerisinde 0 uyku ile doktor doktor gezdim. Sabah karşı arabaya bindirip gezdirdik olmadı sap simplex kullandım olmadı zinco kullandım geçmedi daha sonra Bahçelievler medikalparkta dr.deniz hanıma gittik neo baby grip water+biogilia kullanmaya başladık hayatımız kurtuldu bunları kullanmadan önce 3 günlük masaj eğitimi aldık ardından bu iki ilaca başladık şuan maşallah kızım gaz sancısı çekmiyor. O kadar iyi geldi ki Allah razı olsun o doktordan neler çektiğimi bir ben bir Allah bilir kesinlikle deneyin