18 aylığız 2 ay öncesine kadar hep saat başı uyanırdı yatarakda emziremezdim istemezdi illa oturup emziriyordum hatta kaç kez uyuklamışm oturdum yerden devrilmişim eşim tutmş şimdi yine uyanıyor ama 2 3 kez buna şükür tabi bazen yine çok uyandğı oluyor 2 yaşına kadar devam emzirmeye ondan sonra yavaş yavaş bırakcam inşallah bizimki hiç mama içmedi çok uğraştım ama malesef gece mama içerse biberonla deneyin yada pekmezli su ben bi çok şey denedim ama başarılı olamadm zaten iştahsız bi bebek bu yüzden birazda tolerans gösteriyorum bakalm 🥴 bu arada bizimki gerçekten üstümde yatıyor emdikden sonra yerine yatmıyor biraz göğsme yatıyor yüzüstü orda dalıyor bırakıyorm yerine 💚