Gamzemert ben sırt üstü uzanıyorum, emzirme pozisyonun da üstümde yatıyor, kolumun altına yastık koyuyorum, asla kıpırdayamıyorum, dönemiyorum saat başı ağlıyor diğer göğsüme alıyorum susuyor, 1 saat sonra tekrar tekrar ve tekrar 🤦♀️kolikti gece asla uyumuyor du, böyle uyuduğunu farkettim ve çok kötü alışkanlık oldu,siz nasıl ilerletiyorsunuz süreci, bide yanımdan nasıl ayırabilirim sizce?