Yrnasl hamileliğim boyunca bu doğsun hemen 2. Yapıcam dedim çünkü tek büyüyen bir çocuktum kardeşi olanlara çok özenirdim ben ve benimde bebeğim aynı şeyleri yaşamasın istedim tutunacak bir dalı olsun istedim hep… Ama sezaryen oldu doğumum yani zorunlu oldu çünkü kalbim durmuştu gebelik boyunca tansiyon sorunum vardı ama sezaryen olmama rağmen istedim 2. Gebeliği mi ama doktorum kalamazsın kalırsan alırım demişti benim durum farklı tabi halen daha tansiyon sorunlarım devam etmekte bebeğim 2 yaşına yaklaştı baktıkca çocuğuma üzülüyorum kardeşi yok yapayalnız die çünkü yaşadığım ülkede hiç akrabamda yok pek arkadaş çevremde yok olanlarda bekar 😑 sırf bu yüzden oğluma baktıkça üzülüyorum gün içerisinde çok sıkılıyor farkındayım ve büyüdükçe daha çok sıkılacak oyun arkadaşı isteyecek… Sezaryen olmasına rağmen çok vardı akrabalarımda 4-5 ay sonra 2. Ye hamile kalan ve sorun yaşamadı kimse şükür 🤷♀️ inşallah sizde kalmayacaksınız kontollerinizi düzenli yaptırın doktorunuz da gerekli tedavi ve önlemleri alacaktır ❤️ Sağlıkla gelsin kardeşi ile beraber miss gibi büyürler ❤️ sakın çok erken vah tüh edenlere aldırma 🤨 Nasibi varmış yavrunun