2 yıllık evliyiz bebek düşündüğümüz dönem dışında hep prezervatifle korunduk hiç şişirmedikte 🙈 sıkıntı yaşamadık kızım 9 aylık . yani şöyle doğru zamanda doğru ölçüde ve doğru düzgün bir markanın kullanıldığında bence sıkıntı yaşamayız he siz yine hapta içmişsiniz bundan sonra olacağı varmış Rabbimin takdiri Bence yaş aralığı 1-2-3 sene de olsa zorlanacağız 2. Çocuk daha farklı bence sağlıkla gelsin inşallah