Meraba bizim bebegimizde bugun 3 aylik oldu bebegimde tga ve vsd vardi açik kalp ameliyati oldu 40 gunlukken umarim açik ameliyat olmaz anjio ile halledersiniz nerde oturuyosunuz istanbulda iseniz siyami ersek hastanesine gidin foktorlari mukemmel en zor anjiolari bile hallediyolar ameliyata gerek kalmasin diye orda kendim çok bebege şahit oldum ameliyattan kurtulanlara