bgmarik Aminenur06 annelerin burda yazdığı kadar olmadı ama bir günü diğerini tutmuyor tabi ki.Bizimki biraz fazla ilgi istiyor o kadar.O da hakkı severek ilgileniyorum😍
bgmarik Aminenur06 uyuyoruz ama memede.Onun dışında bir sıkıntımız yok.Onun içinde uyku eğitimi vermek istiyorum 6 aylıkken veriliyormuş sanırım.
Smyye30 Aminenur06 sezeryan doğumda bebekler uyurken anne karnından alındığı için sıçrarmış bende sezeryan doğum yaptım uyurken sıçrıyo dediğimde bana öyle söylediler 🤷🏻♀️
Blz01 Aminenur06 bizimkide öyle 2 aylık.kolik olduğu için kucakta pışpışlayarak uyuyor yatağına koyduğumda sıçrıyarak uyanıyor🤦♀️Sürekli uyutma çabası sonra
Denizbayir Aminenur06 geçiyor benim bebeğimde de öyle olmuştu üzülmeyin sakın kundak yapmadığım için yapamadım ağladı hep sizin çocuğunuz kabul ederse kundak yapın
Denizbayir Aminenur06 ne zaman geçti tam bilmiyorum sıçradığı zaman yanıma alıp sarılıyordum o zaman sıçramıyor uyuyordu