Aminenur06 Bebeğim 3 aylık dün tartışma açmıştım ama tecrübeli annelere sormak istiyorum bebeğim sürekli sıçrıyor uyuya dalamıyor sıçrıyor uyanıyor ağlıyor neden acaba
Kismettt Aminenur06 Kollarını boşlukta hissedip korkuyordur kundak çözümü ama bu havalarda nasıl olur bilemiyorum, büyüdükçe düzelir
EmineB Aminenur06 Yazlık fermuarlı kundaklar var internette, onlardan giydirip sıçramasına engel olabilirsiniz. İlk 3 ay sıçraması normal henüz elleri ve kollarının kendine ait olduğunun farkında olmazlar.
bgmarik Aminenur06 bizde aynı dertten muzdariptik.Doktora sordum üstelik bizimki ağlayarak sıçrayarak uyanıyordu.Doktor çok normal bu ayda diş taslakları gelişiyor ve ona az da olsa acı veriyor demişti.
_Zeynep_bebek bu genelikle küçük bebeklerde olan birleydir canım kundak yapmanı tavsıye ederim zamanla büyüdükce düzelecektir inşallah 💟🌸
Aminenur06 bgmarik aynen elleri ağzında sürekli seninkinde 3 aylık herhalde kolik ağlamaları bitti derken bu başladı
Smyye30 Aminenur06 sezeryan doğumda bebekler uyurken anne karnından alındığı için sıçrarmış bende sezeryan doğum yaptım uyurken sıçrıyo dediğimde bana öyle söylediler 🤷🏻♀️