Mires Bu onların hatası değil. Bazı ürünlerin kafa kısmı dar hanımefendi. Bu çok normal sizin bunu elinize aldığınızda dahi anlamanız gerek, kafası darsa denemeden de farkedebilirdiniz. kaç derecede yıkadığınız beni ilgilendirmez görmedim bilmiyorum sonuçta, alan kişide böyle düşünecek. Dürüst olduğunuzu nerden bilsin? hayatın her yerinde dürüst olun. Dürüstlük en güzel şeydir. Sizin söylediğiniz ve yaptığınız yalan, kandırmaca, kul hakkıdır.Ek olarak; yıkadığımın anlaşılmaması için ne yaoabilirim diyorsunuz. Bes belli insanları kandırıp, malı iteleme derdindesiniz. Bu kul hakkıdır. Bunu alanın dikkatsizliğine gelmiş olabilir ve bu ürün parası sizin işgüzar düşünceniz yüzünden haksız yere ondan kesilecek. Bu kul hakkıdır. Bunu kendinize yakıştırıyorsanız diyecek bir şeyim yok. Ben kimsenin vebaline giremem. Siz de girmeyin. Onun hakkı verdiğiniz 3-5 kuruştan öte sizden nasıl çıkar bilemezsiniz.