Mires Ya kızlar arkadaşım kızıma Tedi den alt üst takım almış baktım olur diye düşündüm makineye attım kuruduktan sonra giydireyim dedim kafasından bile geçmedi değiştirmek istiyorum fişi de var sizce anlaşılır mı yıkandığı ya da yıkandığının anlaşılamaması için ne yapmam lazım? Sonuçta hiç giyilmedi yazık günah kız o kadar para vermiş almış 😐🙄
Akinbebek Mires magazada kasiyer olarak çalışan biri olarak söylüyorum canım anlaşılıyo. Kokusundan dokusundan. Ben sizin yerinizde olsam yıkadım çekti değiştirmek istiyorum derim. Zaten fişi var ayıplı mala girer zorluk cıkarırlarsa da tüketici haklarına basvurcam şikayet etcem dersin 🤷♀️
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Mires İnsanları kandırmak hiç hoş bir şey değil. Yıkadım çekti dersin alırsa alır almazsa giyilmemiş madem sende bir bebeeğe hediye et. Güzelce paketle kenara köşeye kapıya bırak birileri alır giydirir. Kimseye yalan söylemeyin. Hakka girmeyin. 👌🏻
Mires Akinbebek o kadar uğraşamam canım ya insanlarla tartışmaya giremem onlarda çalışan sonuçta off ya bir yolu yok mudur acaba
Mires AyPerisiVeGokPrensininAnnesi kandırmak sayılmaz ki ama bu sonuçta hiç giyilmedi kafasından bile geçmedi yani kıza da değiştiricem dedim başka birşey alıcam dedim yoksa birine verirdim tabi ayıp olacak kıza
Mires Deletedmom16 benim ki giyilmedi bile kafasından geçmedi yani dar yaptılarsa bernşm suçum değil 😂
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Mires Sonuçta yıkadınız ve hiç yıkamamış gibi vermekten bahsediyorsunuz ben asla yapmam.. Aldığım ürünüde 2-3 gün bekletiyorum. Deniyorum. Denemden yıkamam. Etiketi koptu lcw aldığım dar geldi mesela bedeni büyük olmasına rağmen ilerleyen aylar için aldım ilerleyen zaman da.olmayacağını anladım. Aradım etiketi kopuk ama hiç yıkanmadı kullanılmadı. Getirin bir bakalım hiç yıkanıp kullanılmamışsa degisim yaparız dediler. ☺️
Elfida-10 Mires direkt kandırmak oluyor postunuz da yıkadığım belli olmaması için napabilirim diyorsunuz
Mires AyPerisiVeGokPrensininAnnesi baktığımda olur diye düşündüm çünkü tam ayına göreydi kafasını dar yapmışlar yıkanmış olması sorun olmamalı bence giyilmiş olsa haklısın yani 🤷♀️
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Mires Yıkanmış olması sorun. Belki siz olması gerekenden farkkı bie programda yıkadığınız için çekti,soldu? Nerden bilecekler? Bilemezler. Bu yüzden kabul etmiyorlar. Kendinize yakışanı yapın,iyi günler. 🙋🏻♀️
Elfida-10 Mires eğer kasiyer salak değilse anlayacaktır kardeşim tedi de çalışıyor mutlaka etiket istiyorlar
birnarsever Mires Canım bende kıyafet satıyorum böyle yapan çok var ve anlaşılıyor. O ürün bir daha satılamıyor maalesef 🥺
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi birnarsever Böyle yapıp getiren var mı gerçekten? Yıkanmış ürün ben olsam asla almam. Allah kolaylık versin. 🙏🏻
Mires AyPerisiVeGokPrensininAnnesi 30 derecede yıkadım her zamanki yıkadığım gibi.. anlamıyorsunuz galiba ürün hatalı kafasını dar yapmışlar kızım 1 yaşında alınan ürün 12-18 ay olduğu halde kafasından geçmedi ki kızım iri bir bebekte değil hatta minyon bir bebek kimseyi kandırmaya çalışacak bir insan değilim gayette kendime yakışanı yapıyorum iyi günler👋
Cennet1212 AyPerisiVeGokPrensininAnnesi valla ben kasiyerdim bekarken terzide kesilen işlem gören bi tunigi getirmislerdi hiç anlamadim o kalabalikta değiştirdim sonradan reyondakiler farketti maasimdan kesildi çok zor durumda kaldım hakkimi hiç helal etmem o müşteriye
Cennet1212 Mires bence doğrusunu de canım bende el robotu almıştım sogan biber biseyler çektim baktım çekmiyor epey denedim yikadim gittim söyledim böyle böyle diye önce dediler sogan kokuyor falan napim denemedin nerden bilcen calisacagini dedik sonra değtirdiler