Drkfdm Canım öğürme çok fazla oluyor aslında boğulmuyor ağzında biriktirip damağına yapıştığı için midesi kalkıyor ve sonra kusuyor 😂 bizimki de 9 aylık olcak ve kaşıkla hiç birşey yediremiyorum sabahları yumurta peynir benim elimden yiyor ama yutabilecegi kucuklukte veriyorum tabi yemesi yaklaşık yarım saati buluyor meyveyi yiyebileceği tarzda yemeği de öyle veriyorum. İlk etapta kaşıkla fazla verirsen bu durum devam eder böyle alıştırabilirsin belki