Nazikoo Bende günde 3 kere 20 damla şeklinde kullanıyorum ilk başlarda sütüm azdı doktor bunu önermişti bence işe yarıyor bebeğim 4 aylık oldu hala kullanıyorum
Aycayldrm Pelin55 bnde bestlak ve humana kyllaniyorum bestlajtan bek bi etki gormedim humanayi gunde kac kez kyllaniyorsunuz
Pelin55 Aycayldrm bestlak bana da cok etki etmedi canım benim humanayi gunde 3 yada kere kullanıyorum o daha etkili oluuor
Cisen Uzgunanne-- ben de böyle kullandım. Eşim eczacı böyle önermişti o da.Ama sütte artış göremedim,mamaya başladık biz anne sütü yanında
Buseatlas33 sekerbebek 1 su bardağı süte 6 yemek kaşığı yulaf ezmesini atıp pişir canım bol bol sütümüz olsun inşallah 🤲🏻
Pelin55 Aycayldrm bol bol sut olsun ins ic canim benim bu arada bide takviye vitamin kullan sutun daha bollasir dedi bana ebemiz
Pelin55 Aycayldrm bide sutum yok diye beynine sinyal yolllama sartlama kendini bebeğini bos da olsa emzir uyarsin bebegin uyardikca ins sutun daha da gelecek
Sdatrk Uzgunanne-- bende öyle kullanıyorum suan1 su bardağı suya damlatiyorum içiyorum işe yarıyor bende