Uzgunanne-- Kızlar eczacı günde üç defa yirmiser damla dedi fazla degilmi siz ne şekilde kullanıyorsunuz?
Poncikmom25 Uzgunanne-- ama sütün zaten varsa dikkat et mastit olma sütün varsa günde 1 yada 2 kere iç
Uzgunanne-- Poncikmom25 sabah öğle akşam yirmiser damla seklindemi birde bı su bardağı suyun içindeki damlattiniz
Buseatlas33 Kızlar süt arttırmak için yulaf lapası yapın içine biraz bal 1 kaşık tahin 1 kuru inciri doğrayın koyun ve yiyin farkı göreceksiniz allahın izniyle 🤲🏻
Liva90 Deletedmom5284 benimde öyle değil ayrıca hastanede 2 gün emdi sonra biberonla mama verdm 3. Günden sonra memeyi tutmadı her yolu denedim sütüm giderek azalıyor çok üzülüyorm
Pelin55 Uzgunanne-- gunde 3 defa 20 damla.kullanıyorum ikinci siseyi aldim ama humana stel tee den daha cok memnunum dolu dolu sut yapıyor bu cok fazla bi etkisini gormedim humanaya göre
Aycayldrm Pelin55 bnde bestlak ve humana kyllaniyorum bestlajtan bek bi etki gormedim humanayi gunde kac kez kyllaniyorsunuz