Zynphafsa Biz bebeğimiz doğduğundan beri zeytinyağı sürüyorduk. 42 günlükken birgün bir baktık bebek pişik olmuş hatta enfeksiyona çevirmişti hemen görüntüsünü çekip doktorumuza attık. Bir daha sakın zeytinyağı sürmeyin o asitlidir her bebeğe yaramaz dedi. Ayrıca annede asitli birşey yemesin oda pişiğe sebep olur dedi. Ben önceki gün kola içmiştim 😞 Doktor eczaneden rif ampül alın sürün dedi. Sürdük ertesi gün kabartılar gitmiş sadece pişiği kalmıştı. Pişik için yine eczaneden D.Trosyd ve Hametan diye iki merhem aldık. D.Trosydu pişik ciddileşti ise sürün hametanı ise hafif kızarıklık olduğunda sürün dedi. Hametanın hiçbir zararı yok bu arada tamamen güvenilir istediğiniz zaman çekinmeden sürebilirsiniz. Pişik yok iyileşti ise de Sudacrem sürün dedi. Biz bu şekilde 2 günde pişikten kurtulduk ve tekrarda olmadı çok şükür.