Zynphafsa cnm benim eşim eczaneden aldı , bebeğim inanılmaz bir pişik olmuş tü , be yapsam işe yaramıyordu , doktorum verdığı krem boş , pudra boş , vazelın boş , zeytin yağı boş ,bepanthol boş, en son bi hemşire eşime bunu söylemiş inanılmaz iyi geldi , eczaneden alabilirsin , ben her uyuduğunda sürüyordum altına bez bağlanıyordum günde üç defa sürüyordum inan ki dört günde bitti şükür , sürdükten sonra bez bağlama çünkü aynı zeytinyağı gibi ama ferah bi kokusu var işte beze geçmesin diye inşallah şifa olur