Talhaveasel Ftmvrs13 ben ütülemiyorum çünkü kıyafete zor yetişiyorum 😂 Ama eltim sofra bezini bile ütülüyormuş gördüm değişik gelmişti sordum annemden gördüm hala yaparım dedi 🤦♀️🤷♀️
alyasarp0206 Ftmvrs13 valla ben balkona asıyorum yellene yellene kuruyo ütülü gibi oluyoo toplarkende katlayarak topluyorum 😅 ama maalesef bebelerin kıyafetlerini çamaşırlığa astığım için iz oluyo ütülüyorum
sapling Ftmvrs13 çocuktan önce ütülerdim. Ama şuan bebeğin nevresimi ağız mendilleri Kıyafetleri her şeyini ütülediğim için bizim anca giyilecekler ütüleniyor. Ütüden nefrettt EDİYORUM😭😭
elizabeth Ftmvrs13 yok be yatağa sererken toplanmasın diye o kadar 😂 şimdi linç yiyebilirim süper annelerden ama kızımın kıyafetlerini bile ütülemiyorum 🤭😀
milasmommy Deletedmom335 çok koyarsanız bozar kireç yapar. Ben su şişesinin içine damacanadan ya da arıtma suyundan kullanıyorum ütüye1 kaşık kadarda yumuşatıcı koyuyorum :)
File351047 Ftmvrs13 oğlum doğmadan önce nevresim ve havluları ütülüyordum. Şimdi giyecek kıyafetleri zor ütülüyorum
Deletedmom335 milasmommy ben denemeyim en iyisi ütüyü yeni aldım 500 TL verdim bozulur falan annemle papaz olmiyim hiç