kku hayır maalesef benim de öyle kolay olmadı relaktazlar enterogerminalar baksolar daha bi ton şey denedik amip dendi
başta yetişkin ilacı kullandık bağırsaklarına daha da kötü zarar verdik ne çok doktor hataları yaşadık bir ay buğday da yasaktı mesela gereksiz yere, yani ben de aylarca araştırdım doktor doktor gezdim çoğu konuda herkes bilgisiz tecrübesizdi yardımcı olan kimse yoktu kendim öğrendim uyguladım takip ettim çok zorlu bi süreçti açıkçası