Tugbahamityilmaz kuzum biz burun aspirtorunu 20 gunluk iken aldik fakat cocuk doktoru biz arkadaşımız kullanmayın dedi zararı var onun icin cok zor tıkanıklık oldukça kullandım toplamda 4 5 defa kullandım sanirsam 3 bucuk aylığız şuanda.. ama serum fizyolojik hic bir.zarari yok enjektöre 2.5 ml çekiyorumbir tarafına sıkıyorum yani çocuk rahatlıyor.