Yabrukus bende ondan alıyordum geçen ay şuan 6 buçuk aylığız eşim tekrar almaya gittiğinde kaç aylık olduğunu sormamış eczacı büyük serum fizyolojik vermiş aynı şey niye fazla para veriyorsun diğerinden alıp demiş 35 tl aldığımız bir günde boşa bitiyordu tabi bi fark var mı bilmiyorum biz hasyayken çok sık kullandık