CankizimRavzam yok yok büyük konuşmuyorum sadece ikincisini uzun aradan sonra olunca unutmuşuz bazı şeyleri, rahatlığa alışmışız haliyle şimdi çok zor geliyo iki saatte bir kalk emzir, tam yemek yapcan uyanıyo uytuyosun sonra sende uyuya kalıyosun, ev iş derken yoruldum inan şu 1 buçuk ayda😀 Allahtan eşim anlayışlı Cumartesi pazar uyku günüm evde olunca ben sadece emzirip bebeği veriyorum bebeği kızımla bakıyolar dokunmuyolar bana yoksa sinir küpü oluyorum uykusuzluktan😅 oyüzden rabbim isteyene nasip etsin ☺️