hirosima nedeni hormonlar nasıl 9 ayda yükseliyor diğer 9 ayda da düşüşe geçiyor ama sık emzirmek hormonu baskılayıp regl olmuyormuş emzirme seyrekleştiği zaman baskılar kalkıp regl oluyormuşuz buda 9_12 aya tekabül ediyormuş yine muhteşem bir ilahi düzen değişkenlik gösterenlerin bünyesel yani 🤷🏻♀️🙋🏻♀️