Yeniann3 ballitursu şu an şurup verdim. Uyutuyorum 5 dk sonra ağlayarak uyanıyor. Sadece kucakta ve memede susuyor
cydcvk Yeniann3 calpol verin bir çay kaşığı. Ben öyle yaptım ateşi 37 oldu huzursuzlandı verdim rahatladı çocuk
Yeniann3 cydcvk evet canım onu verdim. Ateşi yok ama hıçuysuz bir yeri ağrıyordur diye verdim. İnşallah iyi gelir
Ozget Yeniann3 off kıyamam ya 😓 bizimde yaklaşıyor 2. Ay aşısı korkuyorm. O asi olurkn benim icim parcalaniyo 😓 allahım inşallah çabucak atlatir kuzucuklar 😓