Cirkin ben deli givi çocuk hasta mı diyorum sürekli dedim.doktora dediki bak sultan eğer çocuğun ateşi varsa ki biz buna 38 i sonrasını kabul ederiz bide iştahı nasıl yemiyosa ozaman getir dedi,için rahatladı,bende öyle yapıyorum Anten dusundumde enfeksiyon olsa 1 gün olmasa diğer gün falan muhakkak ateş yapar,ateş yoksa yemesi iyiyse bırak uyusun diyorum.mecbur şuanda vakalar açıklandığında da fazla eminim dışarı cikmaktansa kalsın evde,ki bende büyük sandım.aktiviteler yapın diyecektim daha bebek yani,