Cirkin gayet normal uykusu, milletin lafına bakmayın bu aylardaki çocuklar gününün 13 14 saati uyuyabilir diyor doktorlar, bebek uyuya uyuya büyür unutmayalım diyede ekliyorlar ☺️ dışarı cikma konusundasa bende çıkarmıyorum malum durumdan dolayı çıkınca daha çok sucluyorum kendimi ya bir uere dokunup ordan çocuğuma geçirdiysem diye. Evinizde balkon varsa balkona çıkın onun için uygun olan güneşin tepede olmadığı saatlerde en azından güneş görür temiz hava alır ben öyle yapıyorum benimde 4 aylık oğlum. Herkes her konuda çok biliyor zaten bebek uyur yani arkadaşınız boş yapmış biraz