Srynisa 02022020 11 şubatta doğduk, oturuyoruz, alt dişlerimiz çıktı. Ek gıdaya başladık yavaş yavaaaş umarım alışırız :) onun dışında sağlıklı olsunlar mutlu olsunlar bize yeter 🌸😍
FmEbru 02022020 dişi bu hafta çıktı damaklarda henüz tam yukarı çıkmadı 4 ayaklı sadece duruyo birazcık gidiyo henüz emekleyemiyo
02022020 FmEbru oyyy 🧿 bizde çok huysuzum yolda sanırım dişler sağlıklı olsunlarda 🤲 gece uykunuz nasıl çok uyanır olduk biz 😒
gzdalidmr 02022020 ya benim oğlumda 6. aya girdi gece uyanmaları başladı acaba neden emmek istiyor 4-5 dakika sonra devam ama çok yorucu
Deletedmom410 02022020 Benim oğlum da 31 Ocak doğumlu 🥰❤️Biz de öyle destekle oturuyoruz dişimiz henüz yok
02022020 Deletedmom410 🥰 aynı gün doğmuşlar gece uykunuz nasıl geceleri hep uyurdu uykusunda emzirirdim kalkmazdı şimdilerde 2 saatte 1 saatte bi kalkar oldu ilk uyuduğu 4 saat uyur sonra uyumuyoruz
Sevimli 02022020 kızım 10 şubat doğumlu 💞🤲7300 kg , dişimiz henüz yok , desteksiz oturuyoruz dönebiliyoruz 🙂
Deletedmom410 02022020 Bizimde uyku düzenimiz şu sıralar çok düzensiz niye bilmiyorum 2 saatte bir kalkıyor bizimki de 🤭
Asli35488888 19 Ocak doğumlu❤️Benimki aceleci emekliyor iki aydır desteksiz oturuyor koltuğa tutunup kalkıyor bu arada canıma okuyor çok sık düşüp ağlıyor çünkü hiç durmuyor .🤦♀️
Aleww Asli35488888 bizimkide aynı emeklio ayakta duruo ben oyun alanı aldım içime koyuyorum biraz kolaylık sağladı